Betalen

Mijn betaling is mislukt of geweigerd
Als het systeem aangeeft dat de betaling is mislukt of geweigerd, en het geld is wel afgeschreven van je bankrekening, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Op die manier kunnen we direct verifiëren of je bestelling correct is ontvangen.

Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Cheapassbikes bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, MasterCard, American Express)
  • PayPal
  • Bancontact
  • Directe bankoverschrijving

Kan ik in delen of achteraf betalen?
Helaas bieden wij geen mogelijkheid voor achteraf of gespreide betaling aan. We hebben deze betaalopties stopgezet vanwege ons standpunt tegen de extreem hoge rentetarieven die consumenten worden berekend bij betalingsachterstanden.

Hoe pas ik een (kortings)voucher toe?
Indien je een (kortings)voucher hebt, vul deze dan eenvoudig in het daarvoor bestemde vak in je winkelmandje in (voordat je doorgaat met het invullen van je gegevens en de betaling). Let op eventuele lege spaties en hoofdletters. Houd er rekening mee dat het verrekende bedrag pas zichtbaar is nadat je op 'korting toepassen' hebt geklikt. Als de (kortings)voucher niet werkt, maar wel zou moeten, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik contant betalen?
Nee, wij verwerken uitsluitend online betalingen. Contante betaling bij aflevering is niet mogelijk.

Kan ik een PDF-factuur krijgen?
Standaard verstrekken wij geen PDF-factuur. Als dit echter noodzakelijk is voor een zakelijke transactie, neem dan contact op met onze klantenservice. Geef daarbij aan welke items je wilt bestellen; wij sturen dan de PDF-factuur naar je toe en versturen de producten zodra deze zijn betaald.