Klachten

Heeft u een klacht?

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om onze fietsen 100% technisch in orde te maken en de fiets en de klant aan elkaar te matchen.

Klacht indienen

Bent u helaas niet tevreden over onze werkwijze of over uw aankoop? Dan kunt u op de volgende wijze een klacht bij ons indienen binnen 1 maand na aankoop:

1. Stuur ons een email met uw ordernummer, klacht en eventuele foto’s die uw klacht ondersteunen. Wij streven ernaar u binnen 48 uur telefonisch of via de mail te contacteren.

2. Na overleg met ons moet uw fiets worden nagekeken/gerepareerd door een fietsenmaker bij u in de buurt. Uiteraard worden de reparatiekosten door ons vergoed bij een door ons te voorkomen technisch probleem.

3. Indien het mankement niet gerepareerd kan worden en door ons voorkomen had kunnen worden, wordt de fiets kosteloos geretourneerd.

Bent u na contact met ons niet tevreden over de oplossing? Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webwinkelkeur. U kunt hier kosteloos uw klacht indienen. Tevens kunt u terecht bij het Europees ODR platform.