Retour & garantie

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om onze fietsen 100% technisch in orde te maken en de fiets en de klant aan elkaar te matchen. Op elke fiets geldt 1 maand garantie op de bewegende onderdelen.

Technisch mankement

Gebeurt er iets binnen het garantietermijn? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij kijken samen met je naar de best passende oplossing.

Retour

Wij horen graag van je terug als je tips hebt om ons bedrijf te verbeteren.

Wil je je fiets retourneren? Volg dan de volgende stappen:

1. Meld je fiets retour via de email of Whatsapp binnen 14 dagen na aankoop. Vermeld je naam, adres en voorkeur voor ophaaldag (min. 2 dagen van tevoren). (Let op: de tijd van ophalen is pas bekend op de dag zelf. Er kan geen tijdsinterval gekozen worden.)

2. Wij nemen contact met je op om een afspraak te maken om de fiets bij je te laten ophalen. Hiervoor rekenen wij €45 transportkosten (€65 voor België)(voor bakfietsen: €149). Wil je je fiets omruilen voor een andere fiets van ons? Dan bedragen de omruilkosten €25
(€40 voor België) i.p.v. bovengenoemde transportkosten. Omruilen is enkel mogelijk binnen 14 dagen na aankoop.

3. Zodra wij je fiets in goede orde hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag minus de transportkosten binnen 4-7 werkdagen op je rekening teruggestort met een bevestiging via de mail.

Om te voorkomen dat je een fiets koopt die uiteindelijk toch niet aan je verwachtingen voldoet, vragen wij je vriendelijk om bij twijfel contact met ons op te nemen via WhatsApp/bellen/mailen. Wij zijn er voor je om te adviseren welke fiets bij je wensen past.

Kan ik mijn fiets zelf retourneren?

Ja, dit kan. Als je je fiets zelf bij onze showroom retourneert ontvang je 50% korting op de retourkosten!